Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

PROLJEĆE-LJETO U MOM VRTU I



JUTARNJI CVIJET

Gle, rano, rano ujutro mi granu,
pastirica na vrata s cvijetom u ruci.
Poljski ljiljan bijeli na njenom dlanu
- ko raspeto jedro u najljepšoj luci.

Meni ga nudi, osmijeh joj na licu,
crne oči žarom uognjene prele.
Uzeh joj ruke i prinesoh ih k srcu
- uzeh ono što dati su mi htjele.

Gle, rano, rano tek zora zarudi,
jutarnji raspup cvijeta k meni stiže.
Primaknuh se snažno do njenih grudi,

ćutih joj tijelo, privinuh se bliže.
I tad oči joj žarne pune plama
- gle, zaljiljanile se vrelim suzama.

autor Mile Prpa