Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

GRANČICA LIPE U CVATU



MLADA LIPA

Mlada lipa! – I lipa, lipa mala!
I bor i smreka, kesten i platana.
U sjenci stojim – osmijeh mi dala,
usna njena, ta usna razdragana.
Zalistale breze i hrašće lisjem,
zabuktale cvatom živice i grmi.
U lagan kroku vinogradskim trsjem
- staza pred nama, puteljak strmi.
Ja ju grlim, ona zagrlila mene.
U paru skupa, ja i lipa, lipa mala
 -kraj oraha nekog i njegve sjene.
Zjenica zrenje očima mi brala.
Uzdah dubno mnome izazvala.
Al’ ne rekla hvala, ne rekla hvala!


autor stihova Mile Prpa