Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

TREĆA KORIZMENA NEDJELJA





NITKO NIKADA TAKO LJUBIO NIJE


Dok te gledam mrtva u krilu tvoje majke,
duboko razumijem:
nitko nikada tako ljubio nije. Kao ti.
Nikad te nitko tako ljubio nije. Kao tvoja majka.

Tvoja majka bila je s tobom jednako
i u životu i u smrti.
I nikada ni na tren nije pristala na tvoju smrt.
U njenom si srcu uvijek bio živ.
I prije nego što si ispustio i zadnji dah,
u njenom si srcu već živio svoje uskrsnuće.

Bože, ne dopusti da ikada pristanem
na ičiju smrt u sebi.

 Podaj da u meni bude uvijek dovoljno

  uskrsnuća za svakoga.

Osobito za one koji su dio mog srca:
jednako i za one koji prebivaju u njemu
i za one koji su makar tren u njemu boravili.

Ne dopusti da ikada pristanem na smrt
ičega dragocjenog u meni.
U onima koje svojim životom dotičem.



Jer ti si uskrsnuće u meni.
Ti si uskrsnuće u svakom biću.
U svakom odnosu.

O da tvoje uskrsnuće postojano raste u nama.

Za svakoga.

     S. L.

Tekst preuzet   s  www.miljenko.info