Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

VRT 2011 - CVIJET BOŽUR







TRINAJESTI SONET


Trinajesti sonet ljepotom da mi sjâ,
i da najljepši bude od soneta svih.
Tim brojem ne bjeh nikad nesretan ja,
     tajnu mu ne tražih nit’ se od njega skrih.

I kad mi život nevoljama prede,
duh, zloban ne dokučuje mi znak.
Nutrinom nešto dušu mi jede –
ali, baš za prkos bivam i dalje jak.

I grobljem neki kao da me vide,
i ko bliski neki od mene se klone.
Da  me voljeli ne bi, radije se stide.

Na tornju već zvona ko da mi zvone.
   Premda računica moja sa svima je čista.
                       tek prkosno želim da duša mi blista!


                                                            Mile Prpa  



Napomena:

   Prilog pjesma  preuzeta   iz  zbirke  pjesama   “SONETNA RAPSODIJA”. 

  Pjesnik-autor  zbirke,  poštovani  g.Prpa  na   upućenu mu  zamolbu  ljubaznošću uzvratio , odobrivši  autorici bloga  pravo    objave   sadržaja    zbirke na blogu.