Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

LJEPOTA TRENUTKA









http://www.youtube.com/watch?v=gH1JMdWpJ54&feature=r


POLJUBI MOJE MORE

O more, more! – ti moja nado!
Nado što se ljeska, bljeska, mreška.
Dva puta te poljubih rado!
Rekoh – Prvi puta u ime sebe sâma,
O, more drago,  na svim obalama!

I drugi puta – to ne bješe greška,
poljubih te u ime jedne drage
ćutilne žene.
Jer kaza mi – Poljubi more
umjesto mene, umjesto mene!

I ja poljubih more ko da ga ljube
nježne usne njene.
A more reče – Hvala! Dva puta – Hvala!
I poigra se s dva-tri vala.
S dva-tri vala!

Mile Prpa

Vodice, 11.. kolovoza 2010
(Posvećeno Mariji C.)

.............................


"Ruka koja daje uvijek je iznad one koja prima"

Arapska poslovica



Rovinj









Pula








LI
.....
Srce mi je prepuno dok motrim uokolo sebe, svjedočeći nijemom nebu i protoku vode, osjećajući prelijevanje sreće, jednostavne poput osmijeha na djetetovu licu....

Rabindranath Tagore
<