Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

POTICAJNE MISLI




GOSPODINE,

kada osjetim glad,
daj mi nekoga
tko je potreban hrane.

Kada osjetim žeđ,
pošalji mi nekoga 
tko je potreban vode.

Kada mi bude hladno,
pošalji mi nekoga
kako bih ga ugrijala.

Kada se nađem u protivštinama,
pošalji mi nekoga da ga utješim.

Kada mi križ postane težak,
daj mi nekoga da podijelim njegov križ.

Kada se osjetim siromašnom,
odvedi me k nekome
tko je u potrebi.

Kada mi uzmanjka vremena,
daj mi nekoga
kojemu na trenutak mogu pomoći.

Kada se osjetim poniženom,
daj mi nekoga koga ću pohvaliti.

Kada budem obeshrabrena, 
pošalji mi nekoga
koga mogu ohrabriti.

Kada osjetim potrebu 
za razumijevanjem drugih,
pošalji mi nekoga 
kome treba moje razumijevanje.

Kada zatrebam nekoga
tko će se pobrinuti za me,
pošalji mi nekoga 
za koga se mogu pobrinuti.

Kada budem mislila samo na sebe,
svrati moju pozornost na drugoga.

Gospodine,
učini nas dostojnima
služiti braći koja, po cijelome svijetu,
žive i umiru u siromaštvu i gladi.



Molitva bl. Majke Terezije


...................





 SVIM LJUDIMA DOBRE VOLJE



Na navedenom  lincku imate mogućnost pridružiti se svaku večer u 20: 15 minuta u molitvi  krunice za  hrvatske generale zatočene u haaškoj tamnici.

POTVRDIMO ODANOST   ZAJEDNIŠTVU U PLEMENITOJ NAKANI !

 DRAGOVOLJNO  SUDJELUJMO   U   MOLITVENOM   LANCU  , TE, I NA TAJ NAČIN   IZRAZIMO  IM    POTPORU , DUŽNO POŠTOVANJE, I  ZAHVALNOST  ZA SVO DOBRO , KOJE SU  NAM NESEBIČNO DAROVALI .