Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

VRT 2010. - SLJEZOLIKA







RAJSKI CVIJET HIBISKUSA

Bože!

Sve moje znanje - izvire iz Tvog znanja.
Sva moja mudrost izvire iz Tvoje mudrosti!
Sve moje misli tek su djelić
Tvoje neizrecive Knjige spoznaja.
Ja sam u Tvojoj sjeni, ko što je mrav
u sjeni silne planine - malen, nevidljiv, beznačajan,
ali Tebi ipak drag.

Sve ono što je moje, a što Ti voliš, proisteklo je
iz Tvoje neizrecive Ljubavi.
Ja sam kapljica mora u beskrajnom oceanu
Tvoje nedokučive mudrosti.
Zrno sam prašine
u Tvojim tajanstvenim nakanama.
Pa i dobrota, ako je u sebi imam, nije moja
već je dar Tvoje velikodušnosti.
Sve što je u meni dobro, nije samo od mene,
već je dar Tvoje ruke milosrđa.

A ono što je samo moje to je prkos –
na kojem mi velikodušno opraštaš!
A ono što u meni ne valja –
niklo je samo iz moje duše poput divljeg korova.
A Ti u svojoj velikodušnosti,
A Ti u svojoj neizrecivoj mudrosti,
A Ti u svojoj očinskoj ljubavi,
Za svaku dušu ne želiš da bude  korov
Već prekrasni purpurni
- rajski cvijet hibiskusa.


Mile Prpa ,   14. rujna 2010