Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

DAN DRŽAVNOSTI RH !

DOMOVINE NAŠE TEMELJI


"Domovine naše temelji
to su hrabri branitelji.
Hrvatskoj na ponos i diku
spremno stoje na braniku !"

N.N.



Osobno mi je draži datum  30.svibnja , No, budući je  službeno važeći  nadnevak  25.lipnja, prilagoditi ću se  poradi  "osobnog interesa " .

Jer, ako bih se oglušila, počinila bih svjesno, neoprostiv grijeh, Tj. propustila bih priliku izreći javno zahvalu najzaslužnijima među nama, hrvatskim braniteljima.


Dragi hrvatski  braniteljice i branitelji, nek' Vas tijekom današnjeg dana i u sve buduće dane na stazi života prati obilje Božje milosti.



Bojovnikov epitaf



"Nemoj me nikada zanijekati brate

Niti se stidjeti ove svete stijene!

Ja sam umro za Hrvatsku i za te,

Ti živi Hrvatsku i živi mene! "


Ante Nadomir Tadić Šutra



Svi, hrvatski braniteljice i branitelji, koji spremno ustaše na povik Domovine : U pomoć , i nesebično   darovaše najvrjednije što su posjedovali , vlastite živote , počivali u miru Božjem!










    






Vječno,Vam, slava i hvala,


"Jer ostvaren je tisućljetni san,
sad Hrvatska je tu.


Neka zvone zvona pobjede za Domovinu."






Ponajprije , Vama, i članovima vaših obitelji, čestitam Dan državnosti RH!

a, potom i svim Hrvaticama i Hrvatima  , ma, gdje, bili ovog trena.






                                            Moja Domovina .........






TRI BOJE

Do tri boje ljubim žarko,

Jače neg’ li drugo sve;

Sve ću prije ljubit prestat

Al  te boje nikad ne!


Crvena je prva boja,

Domoljublja to je plam;

Žarko ljubim otu boju,

Al  dom jače ljubit znam!


Bijela mi je druga boja

Kano bijeli mramor-kam;

Kano krilo labudovo

Bijela kao snijeg sam! 


Modra mi je treća boja

Modra kao neba pram;

Za tu boju i za dom svoj

Žrtvovo bih život sam!-


Te tri boje ljudim žarko

Jače neg’ li drugo sve!

Sve bih drugo ljubit presto

Al  te boje – nikad ne! 


Te tri boje viđaju se

Na zastavi roda mog

Te tri boje k slavi vode

Jer ih štiti Gospod Bog! 


August Harambašić



                                                      Bože, čuvaj, Hrvatsku, moj dragi Dom....






....................

VRATITE SE 



Vratite se doma na svoje more,

u svoje oluje, bure, snove!

Na polja svoja, planine, gore.

Vratite se ! Hrvatska vas zove!

Vratite se u ona jutra, zore,

korijene stare, a žile nove.

Srca drugim žarom sada gore.

Vratite se! – Lijepa naša zove!

Dođite ovdje gdje se Jadran ljeska,

gdje otoci u suncu kao bove plove!

Tu gdje žega jari, kamen bljeska,

Vratite se! – Sveto tlo vas zove!

Vratite se, jer skut majke čeka,

draga zemlja tajnama skrita!

Tu gdje djedi vam bili od vijeka,

Vratite se! – kliče Vila Velebita.

Ravnica plodna i bregi vas zovu,

oltar stari i groblje vas voli.

Dođite kući u nadu novu!

Vratite se! – Hrvatska vas moli!



Mile Prpa


Čitam ove prelijepe stihove, a, suze teku poput nabujale rijeke.

Bože, moj, koliki su živote darovali za sveti mir i slobodu zlatu. 

Koliki su bili prisiljeni ni krivi ni dužni  kosti položiti van Domovine.

Dvadeset pet godina poslije stjecanja neovisnosti i samostalnosti RH-a  , a, nažalost,  egzodus Hrvatica i Hrvata , kako nekad, tako i dandanas ,   traje.




............

Na kraju, poruka  mom djetetu u tuđini : 

citat:




"Vratite se, jer skut majke čeka,"