Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

DUŠE SVETI, DOĐI K NAMA !

Bože čuvaj, Hrvatsku, moj dragi Dom....



                                          



Na svetom tlu hrvatskom  natopljenom krvlju hrvatskih branitelja , a , zahvaljujući njihovoj nesebičnoj žrtvi, živim mirno, svoj na svome. 


Vječna im slava i hvala!


...................


Nisam aktivni član nijedne stranke. Ni desno, ni lijevo , ni tzv. centar.


Domovina, je moja stranka.


A, trudim se uz Božju pomoć koračati putem dobra.  




Nemam pravo kritički se odnositi spram čina trenutnih političkih aktera aktualne vlasti i oporbe, jer, ih glasom nisam podržala na izborima.




Što mi nakon svega što sam imala prilike propratiti preostaje. 

Pristati svojevoljno biti "gluhonijemom" , a, pored zdravih očiju, (  zahvaljujući na pomoći  Presvetom Trojstvu ) i uma ?   




Budući si akteri političke scena RH uzimaju za pravo odlučivati u i na ime svih hrvatskih žitelja  bez obzira što ih glasom nisu svi podržali,

A, htjeli il ' ne htjeli,posljedice dobrih i loših odluka ravnopravno snosimo svi , zar, ne ?


Moja malenkost poučena  njihovim  činima uzet će si za pravo u i na ime svih hrvatskih žitelja  

uputiti zamolbu  Duhu Svetom, jer, bez njegove pomoći, nema nam spasa.



Žitelji Ninive   na vrijeme shvatiše i izbjegoše propast.




A, Hrvatice i Hrvati ?








Duše Sveti, izvore svetosti,božanske ljubavi i istine, klanjamo Ti se i zahvaljujemo na svim milosnim darovima kojima nas obasipaš !

Dođi k nama Duše Sveti, preobrazi nas, obrati nas, spasi nas, pomiri nas, složi nas, posveti nas !


Nauči nas da budemo potpuno Kristovi, potpuno tvoji, potpuno Božji, po zagovoru i posredovanju, pod vodstvom i zaštitom Bezgrješne Djevice, tvoje prečiste Zaručnice, Isusove i naše Majke Marije, Kraljice Mira !


Amen.