Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

PONOS VUKOVARA - Z. ČAPALIJA

                                             
                                               citat:

                                               ...Dok umoran spava,
                                               nad njim toranj bdije,
                                               teško ranjena mu glava,
                                               al' hrvatski barjak vije..."
                                      



.........
PONOS VUKOVARA

Ima jedan krasan grad,
vječan,  ali uvijek mlad,
svih Hrvata sjajni žar,
to je heroj - Vukovar.

Dok umoran spava,
nad njim toranj bdije,
teško ranjena mu glava,
al' hrvatski barjak vije.

Vrh barjaka nebom,
prosto siva leti ptica,
simbol herojskoga grada,
Vučedolska golubica,

Ima jedan krasan grad
vječnim žarom gori,
u njem heroj toranj,
rodu svome zbori:

"Simbol sveti ja sam
Domovinskog rata,
jer u meni snažno bije,
hrabro srce svih Hrvata.

Dušmanu sam prkosio,
stajao sam 90 dana,
bitke teške pretrpio,
na tijelu mi 640 rana.

Premda teško ranjen,
odbio sam pasti,
ne dirajte moje rane,
vrijeme će ih srasti."

Ima jedan krasan grad,
što s Dunavom teče,
u njem heroj toranj,
simbol pobjede i sreće.

autor teksta: Zoran Čapalija - Čaplja, dragovoljac Domovinskog rata i časnik HV-a.

Tekst preuzet sa stranice:
http://direktno.hr/en/2014/domovina/57443/Poka%C5%BEimo-zajedni%C5%A1tvo-i-obnovimo-simbol-pobjede-hrvatskog-naroda.htm
.........

citat:

...Dušmanu sam prkosio,
stajao sam 90 dana,
bitke teške pretrpio,
na tijelu mi 640 rana.

Premda teško ranjen,
odbio sam pasti,
ne dirajte moje rane,
vrijeme će ih srasti..."



E, moj narode, (čast iznimkama) , pročitah i zacrvenjeh se od srama u ime svih onih 
koji tijekom proteklih dvadesetpet godina obnašaju vlast u i na ime žitelja RH-a.

Za sve i svašta  iz   državnog proračunskog fonda ima dovoljno raspoloživih sredstava, a za obnovu vodotornja , simbolu otpora  krvniku hrvatskog naroda  nema.


Uzalud vam posteri i licemjerne fraze tijekom predizbornih kampanja , moj glas nećete pridobiti.


Osobno,  vrlo razočarana postupcima političke elite u prvi mah sam se oglušila. 

No, budući, dok sam živa ne mogu zaboraviti nadljudsku  hrabrost  i nesebično odanu  požrtvovnost hrvatskih branitelja u obrani grada  Vukovara, izloženih pogibeljnoj stravičnoj rici vojnih oruđa svih fela  tijekom opsjedanja  grada Vukovara.

I, unatoč, licemjernom postupanju  političke elite    i svih ostalih koji plešu od radosti i zlurado se smješkaju;   Hrvati ne mare za sudbu vodotornja simbola otpora , ponosa i slave, predomislila  sam se. 


Prvenstveno u znak sjećanja, štovanja i zahvalnosti spram nesebično i iskreno odane  žrtve hrvatskih Vitezova.

A, potom ( moj grijeh) , u inat svim zlonamjeno-zluradima, neka vide, još  ima živućih koji s dužnim štovanjem pamte veličanstveni  izraz ljubavi hrvatskih Vitezova spram Domovine.  

citat:


"Ima jedan krasan grad
vječnim žarom gori,
u njem heroj toranj,
rodu svome zbori:

Simbol sveti ja sam
Domovinskog rata,
jer u meni snažno bije,

hrabro srce svih Hrvata."

Hrvatice i Hrvati, lijepo  molim,  i,  ma, gdje bili, sve vas, kojima je istinski stalo do nesebične žrtve    hrvatskih Vitezova  u obrani grada heroja, Vukovara, nastojte se odreći , barem  jedne kave, čokolade itd. i priložite prilog.



                       VUKOVAR - HEROJ GRAD !, mojem' srcu  vrlo drag.