Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

DAN NEOVISNOSTI RH !



"Tko na tvrdoj stini svoju povist piše, tom ne može nitko prošlost da izbriše "



Domovine naše temelji


Domovine naše temelji 
To su hrabri branitelji.

Hrvatskoj na ponos i diku
spremno stoje na braniku.

........


Vječno,Vam, slava i hvala,


                                                   "Jer ostvaren je tisućljetni san,
                                                     sad Hrvatska je tu.


                                                  Neka zvone zvona pobjede za Domovinu."




Bože, čuvaj Hrvatsku, moj dragi Dom....






Bojovnikov epitaf



"Nemoj me nikada zanijekati brate

Niti se stidjeti ove svete stijene!

Ja sam umro za Hrvatsku i za te,

Ti živi Hrvatsku i živi mene! "


Ante Nadomir Tadić Šutra















Hrvatskim braniteljicama i braniteljima, članovima obitelji, Hrvaticama i Hrvatima, ma, gdje bili, čestitam Dan neovisnosti RH!