Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

POTICAJNE MISLI

Misli Majke Tereze











"Ja nikada ne zapažam mnoštvo, nego samo pojedinu osobu. Kada bih ja sebi predočila mnoštvo potrebitih, nikada ne bih počela rad. Važna je svaka pojedina osoba. Ja vjerujem u susret osoba."

Isus je siromah bez odjeće kojega treba odjenuti.

Isus je bolesnik kojega treba liječiti.

Isus je samac kojega treba voljeti.

Isus je neželjen čovjek kojega treba prihvatiti.

Isus je gubavac kojemu treba oprati rane.

Isus je prosjak kojemu treba udijeliti smiješak.

Isus je pijanac kojega treba saslušati.

Isus je mentalni bolesnik kojega treba zaštiti.

Isus je maleno dijete - da ga se zagrli.

Isus je slijepac – da ga se vodi.

Isus je gluh - da mu se govori razumljivo.

Isus je onaj osakaćeni – da se ide s njim.

Isus je drogirani – da mu se bude prijatelj.

Isus je prostitutka koju treba odvratiti od pogibelji i iskazati joj prijateljstvo.

Isus je zatvorenik kojega treba pohoditi.

Isus je starac kojega treba poslužiti.




Iz govora prigodom dodjele Nobelove nagrade za mir

Veličina siromašnih je realnost. Jednog dana došao mi je jedan gospodin i rekao: "Tamo živi jedna Hindu-obitelj sa osmero djece, koji već dugo vremena gladuju." Ja sam uzela rižu i odnijela je tamo, njihove oči zasjale su od gladi. Dok sam još bila tamo majka im je podijelila rižu i sa jednom polovicom izašla vani. Kada se vratila natrag, pitala sam je što je to radila. 



A ona mi je odgovorila: "I oni su gladni".

Znala je da su njihovi susjedi, jedna muslimanska obitelj, znala je da su i oni gladni. 



Ono što je mene najviše začudilo nije bila činjenica da je ona nešto dala svojim susjedima, nego da je u svojoj patnji, ipak, znala da ima i drugih koji pate. 


Ona je imala hrabrosti da dijeli i da podijeli ljubav.

(Majka Tereza), www.molitve.info