Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

VRT 2010. - CVIJET AFRIČKA IVANČICA






NAGOVARAJ ME NA DOBRO

Ti znaš da Te slušam
da riječ Tvoja,
u meni ječi,

ne mjeri,
ne nadzire,
ne odabire,
slobodna
se razlijeva
i širi,
a Ti nečujno
dno moje posude
rosiš,
ne daš da presuši,
potvrđuješ
i učiš,
ništa nije moje,

pa razumijem druge,
kad kažu luda,
kad se smiju,
dižu ruke od neukrotiva-
bez mjere,

pa se ne ljutim,
jer Ti si i njima
u posudu
dare nalio,
dobrim je napunio,
na volju ostavio…

Nagovaraj me na Dobro
i ne dopusti, da se u posljednji čas
postidim pred Tobom, Oče moj!


Split, 15. studenog 2008. god.


SVAKI U SVOJOJ DUBINI 

Kad more govori
val kamen preskače,
za sobom ga povlači.

Kad pred Boga prostreš dušu
On je očisti
dobrotom preplavi,
ona zasjaji,
prazna se zatvori
u dubine zaroni.

Riječ pod tamarisom
hlad ušuti,
granu zanjiše,
umor obriše,
oči zatvori.

Na grani
pčela počinak našla,
 zujati stala.

Svaki u svojoj dubini,
na drugoj razini
mir Božji ćuti,
na svoj ga način priča,
čuva ga i žudi.

Slatine, 18. kolovoza 2009. god.


autor stihova Mira Donadini, http://www.donadini.net