Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

POUČNA PRIČA





ANĐEO JEDNOG DJETETA

Bilo jednom jedno dijete koje se pripremalo doći na svijet.



Jednog dana ono upita Boga:
- "Gospodine, rekli su mi da ćeš me sutra poslati na Svijet, ali ja sam tako sitan i nemoćan, kako ću živjeti tamo?"




Bog odgovori:
- "Od svih anđela izabrao sam jednog za tebe. On će te čekati i štititi. Svaki dan će ti pjevati i smiješiti se. Tako ćeš ti osjetiti njegovu ljubav i biti ćeš sretan."


- "Dobro, kako ću ga razumjeti kad mi nešto kaže, kada ne znam njegov jezik?" - zapita dijete.


- "Anđeo će ti govoriti najljepše i najslađe riječi koje ćeš moći čuti na svijetu, i pažljivo i sa ljubavlju naučit će te govoriti."


- "Čuo sam da na Zemlji ima dosta loših ljudi, tko će me od njih štititi?" - zabrinuto nastavi dijete.




Bog se nasmiješi i kaže:
- "Tvoj će te anđeo uvijek štititi, pa bilo to i po cijenu njegovog vlastitog života."




Dijete pogleda Boga i molećivim glasom kaže:
- "Ali ja sam veoma tužan što Te više neću moći vidjeti."


- "Tvoj će ti anđeo uvijek pričati o meni i naučit će te putevima koji vode do mene."




Tada u raju nastade tišina i glasovi sa Zemlje dopriješe do njega. 


Dijete shvati da treba poći pa postavi posljednje pitanje:


- "Gospodine, ako sad moram ići, molim Te, reci mi kako se zove moj anđeo"




Bog odgovori s velikim osmjehom:


- "Nije važno kako se zove, ti ćeš ga zvati MAMA”



HRsvijet