Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

ZANIMLJIVOSTI IZ SVIJETA LJUBIMACA



Vuk i koza postali najbolji prijatelji

thinkstock

Prije tri godine mještani jednog kineskog sela pronašli su mladunče vuka te mu odlučili pomoći. Kako mi ga održali na životu hranili su ga mlijekom koze s kojom je spavao.


'Malenog vuka su seljani pronašli tokom lova. Poklonili su mi mladunče i ja sam ga hranila kozijim mlijekom', ispričala je Chen Ming, mještanka sela Nanyuanzi za People's Daily.

Chen je zadržala vuka u dvorištu svog doma, svakodnevno ga hranila kozijim mlijekom i sada, tri godine kasnije, vuk se udomaćio. Tako su zakleti neprijatelji postali nerazdvojni prijatelji.

'Oni jedu i spavaju zajedno. Svako ko dođe u moj dom iznenadi se tim prizorom', dodala je Chen, dodajući da će uskoro ipak morati pustiti vuka u divljinu.


Z.Č.,www.net.hr