Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje


"Neka put bude uvijek ispred tebe.

Neka vjetar bude uvijek iza tebe.
Neka ti sunce grije lice
i kiša nek’ meko natapa tvoja polja.
Dok se opet ne sretnemo,
neka te Bog drži na dlanu svoje ruke.


Irski blagoslov"

Posjetiteljima moje stranice i svim ljudima dobre volje

VRT 2010 - KARANFIL





UTJEHA ZVIJEZDE

ne boj se čovječe
čemu strah
ti i ja
već bili smo prah

smrt nije kraj
i njome ne staje put
onaj tko davao je sjaj
beskrajem je razasut
............

LASTAVICA

Ispod krova trošne kuće
Gdje u sjeni vrijeme spi
Noseć zemlju, travke, pruće
Lastavica gnijezdo svi

Kad provire gladna usta
I začuje se tihi zov
U tu kuću, što bi pusta
Useli se život nov

Od njezina je nadahnuća
I života što ga da
Oživjela mrtva kuća
K'o od tebe Bože ja
...............

SIDRO LJUBAVI

u dušu
usele li sjene
pođi k moru
predaj mu
tjeskobe
o stijene
vali nek'

ih drobe
da sve što
dušu sjeni
nestane
u pjeni

u dušu
uđe li beznađe
budi poput
male lađe
kojoj prijeti
rt stjenovit                                                    
a ona…
usudi se
 morem plovit
vjerujući samo
sidru ljubavi


ORATIO PRO DOMO
                 (govoriti u svoju korist)

Bože…
Nisam pjesnik
Nisam poeta
(a kamo li bard)
Pjesmom se svojom
Samo branim od svijeta
Meni je pjesma gard

Znam … pjevajući
Ne mijenjam ništa
Nit' sam zbog toga
Tebi više drag

Ali od pjesama
Gradim mala utočišta
Do kojih vodi
Moje duše trag

http://bigblog.tportal.hr/boljun